Bekijk hieronder de meest gestelde vragen

Hoe houd ik mijn oorbellen het mooist?

Sieraden opbergen:
Bewaar je oorbellen op een droge en koele plek. Bij voorkeur in een sieradendoos of op een plek waar ze niet kunnen buigen of in verdrukking raken. Dit ter voorkoming dat ze breken.

Zwemmen en douchen met sieraden:
Doe altijd de sieraden af met zwemmen, douchen of andere activiteiten. De sieraden kunnen beschadigen door water, maar regen is oké!

Parfum, make-up en lotion:
Laat parfums, lotions, zonnebrandmiddelen en make-up intrekken voordat je de oorbellen gaat dragen. Pas op met foundation en andere bruiningsproducten. Dit kan in de klei trekken. Reinig dit direct als je dit ziet. Hoe langer je het laat zitten hoe moeilijker het eraf gaat.

Buigen of vallen van de sieraden:
De klei is na het bakken flexibel, maar kan breken als je de oorbellen buigt of laat vallen.

Reinigen van je sieraden:
Het schoonmaken van oorbellen kan je voorzichtig doen met een babydoekje of een ander niet te vochtig doekje. Wrijf niet te hard.

Verzending

Verzending
Bestellingen worden meestal binnen 2-4 werkdagen verzonden. Je ontvangt een
e-mail zodra je pakket verzonden is. Bestellingen geplaatst op vrijdag zullen na het weekend worden verstuurd.

Gratis verzending
Bestellingen vanaf €75,- worden gratis verzonden. Dit geldt niet voor bestellingen buiten Nederland.

Let op! Ik streef ernaar om binnen 2-4 werkdagen te verzenden, met uitzondering van dagen waar een nieuwe collectie word gelanceerd. Tijdens de lancering van nieuwe collectie oorbellen kan het iets langer duren voor de bestelling word verstuurd.

Brievenbuspakket
De items van Studio Paper Daisy passen door de brievenbus Dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.

Heb je de bestelling eerder nodig?
Heb je de bestelling op korte termijn nodig? Neem dan contact met mij op middels het contactformulier. Dan kijk ik wat er mogelijk is!

Woon je in Dieren?
Ben je woonachtig in Dieren? Dan bezorg ik de bestelling gratis bij je thuis. Neem voordat je gaat bestellen contact met mij op middels het contactformulier. Ik neem daarna zo snel mogelijk contact met je op.

Wat moet ik doen als de t&t zegt dat het pakketje is afgeleverd, maar ik het nooit heb ontvangen?
Ik ben niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte pakketten. Helaas ligt dit buiten mijn controle. Wil je meer informatie over je brievenbuspakket, neem dan contact met mij op.

In de meeste gevallen is het pakketje bij één van je buren afgeleverd (vraag voordat je contact met mij opneemt eerst aan je buren of het pakket daar niet is bezorgd) of ligt het op een plek rondom de woning.

Verzendkosten

Verzendkosten Nederland
Bestellingen worden verzonden via PostNL. De verzendkosten voor een brievenbuspakket bedragen € 4,95.

Verzendkosten Europa
Bestellingen worden verzonden via PostNL. De verzendkosten voor een brievenbuspakket bedragen € 9,95.

Bestelling afhalen

Bestelling afhalen
Wil je liever je bestelling afhalen? Het is mogelijk om je bestelling af te halen in Dieren. Neem voordat je wil bestellen contact met mij op via het contactformulier. Je betaalt dan geen verzendkosten.

Ik neem daarna zo snel mogelijk contact met je op om een geschikt moment af te spreken.

Betalen

Betaling van je bestelling
Alle prijzen die in de webshop vermeldt staan zijn in euro’s, inclusief BTW en exclusief verzendkosten. 

Je kunt betalen met Creditcard, iDeal, Apple pay of Google pay. Zodra de betaling van jouw bestelling binnen is wordt jouw bestelling gemaakt en/of verzonden.

Retouren

Retourneren
Voldoet een door jou besteld item niet aan je verwachtingen? Jammer! Helaas kan dat soms gebeuren.

Vanwege de aard van onze producten (hygiëne) accepteren wij geen retourzendingen of ruilingen. Neem altijd contact met mij op zodat ik het probleem kan beoordelen en eventueel kan oplossen.

Beschadigingen en problemen
Controleer de bestelling bij ontvangst van je bestelling. Als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel ontvangt, neem dan direct contact met mij op zodat ik het probleem kan beoordelen en oplossen.

Terug sturen van je bestelling
De verzendkosten voor het retourneren van een artikel dat beschadigd of verkeerd geleverd is, zijn niet voor eigen rekening.

Terugsturen van je bestelling na contact ivm twijfel product
Blijkt na ons contact dat je de oorbellen toch kan omruilen, dan zijn de retour en verzendkosten voor eigen rekening

Garantie

Beschadiging tijdens transport
Alle items van Studio Paper Daisy worden met veel liefde en aandacht gemaakt. Toch kan het gebeuren dat een bestelling tijdens het transport of bezorgen beschadigt of kapot gaat. Of dat een item door een andere reden niet in de juiste conditie wordt bezorgd.

In dat geval kun je contact opnemen door een e-mail te sturen naar studio.paperdaisy@gmail.com. Stuur duidelijke foto's mee van de beschadiging van het item en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen voor een passende oplossing.

Mijn oorbellen zijn stuk, wat nu?
Zijn je oorbellen binnen een week na aankoop kapot, dan zal ik deze vervangen (afhankelijk van of ik deze nog op voorraad heb) of je de prijs van de oorbellen terugbetalen.

In dat geval kun je contact opnemen door een e-mail te sturen naar studio.paperdaisy@gmail.com. Stuur duidelijke foto's mee van de beschadiging van het item en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen voor een passende oplossing.

Let op: Ik doe mijn best om kwalitatieve oorbellen te leveren. Omdat oorbellen van polymeerklei zijn en met de hand worden gemaakt, zijn kleine onvolkomenheden onvermijdelijk. Ik vergoed of ruil oorbellen niet voor kleine onvolkomenheden, maar weet dat ik niets zou sturen dat niet aan de kwaliteitsnormen voldoet.

Belangrijk!
De oorbellen zijn kwetsbaar. Berg ze altijd goed op als je ze niet draagt. Op een droge plek. Oorbellen kunnen breken bij vallen of als er druk op staat, bijvoorbeeld los in je tas.

Bekijk hoe houd ik mijn oorbellen het mooist voor meer informatie om je oorbellen zo lang mogelijk mooi te houden.

Maken je oorbellen op aanvraag?

Op dit moment bied ik deze optie niet aan.

Heb je een klacht?

Het kan ook voor komen dat je niet helemaal tevreden bent. Mocht je een klacht hebben neem dat contact met mij op! Dit kan via studio.paperdaisy@gmail.com. Ik zal dan proberen om samen met je tot een goede oplossing te komen.

Heb je nog steeds hulp nodig?

Als de bovenstaande veelgestelde vragen je vragen niet hebben beantwoord, kan je hulp vragen door rechtstreeks contact met ons op te nemen via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier
1 van 2